2013. február 21., csütörtök

Nóri szösszenetek

Ebéd közben felteszi a kérdést magának: - Mit eszel?
Majd jön is a válasz: - Tücsköt, bogarat, mindenféle madarat... Hess!

Délelőtt játék közben arra lettem figyelmes, hogy magának magyaráz Nóri: "Balázs nincs itthon. Apa neve Balázs."

Kintről kutyaugatás hallatszik. Nóri megszólal: "Szerintem ez va-va volt." Szerintem is :)

Majd máskor furcsa zaj hallatszik a hálószobából. Nóri nem hagyja szó nélkül: "Szerintem ez Apa volt." Kár, hogy Balázs itthon sem volt... :)

Délutáni ébredés után vidáman köszön, hogy "Jó reggelt!"

Délután bekapcsolom a robotgépet. Nóri a szobában hallja a zajt, majd felvilágosítja Balázst: "Anya sütit csinál." :)

Reggeli közben váratlanul megszólal: "Na mi a helyzet?"

Este Nórit vetkőztetem, közben résnyire kinyitom a nappali ajtaját és Balázzsal beszélek. Nóri megjegyzi: "Apa bekukucskált ajtón."

Szombat délelőtt Nóri és Balázs vásárolni indulnak. Nóri izgatottan mondja: "Megyek vásárolni apácskával."

Ebéd után nézi a maszatos kezét: "Minden csupa mocsok!"

Rendszeresen ellenőrzi a létszámot, ha hármasban vagyunk, hogy "Apa, Anya, Nóri... Mindenki megvan!" :) 

Szólok Nórinak, hogy kész az ebéd. Megkérem, hogy másszon fel az etetőszékbe és mondom, hogy babfőzeléket csináltam. Eléteszem, majd Nóri kijavít: "Ez nem babfőzi, ez ZÖLDBABfőzi." Folyamatosan javít... felköthetem a gatyámat!

Beszereztünk egy faliórát és hétfő reggel Balázs fel is szerelte a nappaliba. Nem nagyon beszéltünk róla. Reggel csak gyorsan feltette Balázs a falra. Nóri reggeli után bámulja az órát, majd megszólal: "Apa felszerelte a faliórát". Én azt sem tudtam, hogy ismeri azt a szót, hogy "falióra". Mindig "tik-tak"-ként emlegetjük az órákat.

Vacsora közben elkéri tőlem a nagy kanalat és azzal eszik. Próbálkozik, lapátol de túl nagy neki a kanál, nehézkesen megy a dolog. Mondom neki, hogy inkább a kicsivel egyen, mert ez túl nagy neki, mire Nóri: "Csak vicceltem! Pici kanállal eszek."

Nóri mostanában néha kényeskedve, nyávogva beszél. Egyik délután ismét elvékonyított hangon magyaráz. Szúrós tekintettel ránézek, mire megszólal: "Nem nyávogunk! Csak a cica nyávog."

Indulunk vásárolni. Nóri megáll és hosszasan nézi a lábtörlőnkön a "FAILTE" feliratot. Közben halkan ismételget valamit. Kérem, hogy mondja hangosabban, mert nem értem. Erre rámutat az "A" betűre: "Látod Anya, ott van Apa betű."

A Tesco-ba érve, rohanok a mosdóba. Közösen bemegyünk a WC-be, majd Nóri megszólal: "Jöttünk mosdóba, mert anyának pisilni kell."

Este Balázzsal ölelkezünk. Nórinak nem tetszik a dolog, nyögdécsel, hogy vegyük fel és közli: "Cenzúra van!" majd kettőnk közé ül. - A kétéves Miss Cenzúra :)

Nincsenek megjegyzések: