2011. október 31., hétfő

Wellness hétvége Arklow-ban

Pihenős, hosszú hétvége volt ez a mostani. Itt nem november 1. a szabadnap, hanem november első hétfője (elkerülve a lehetőséget, hogy elseje hétvégére essen).

Pár hete találtam az interneten egy jó kis akciót egy wellness hotelben erre a hétvégére, Arklow-ba. Nem akartunk Nórival az ország másik felére autózni, így kapóra jött ez az ajánlat. Szombat dél körül indultunk és hétfőn délben érkeztünk haza.

Arklow Wicklow megyében található. Tőlünk csupán 45 perc autóval az út. Az Arklow Bay Hotel-ben foglaltunk szállást két estére.

Szombaton délután szép volt az idő, így sétáltunk egy nagyot a környéken.


Vasárnap és hétfőn már elég ramaty volt az idő, de készültünk erre az eshetőségre és direkt olyan hotelt választottunk, ahol van konditerem, medence, jacuzzi, szauna és masszázs.

Vasárnap délelőtt, amíg Nóri szunyókált én kihasználtam a lehetőséget és lementem a konditerembe. Nos, aki ismer, az jól tudja, hogy én nem vagyok egy ilyen kondiba járó tipus. Egész pontosan ezidáig egyszer sem voltam ilyen helyen, de még a környékén sem... Viszont megfogadtam, hogy most megnézem az ilyet belülről is. Külön megkértem Balázst, hogy ha nem így tennék, legyen olyan kedves és rugdosson ki a szobából. Egy kis hiszti és unszolás után elindultam! Lelki szemeim előtt láttam, hogy csupa kigyúrt fickó lesz lent, és nádszálvékony kockahasú, minusz S-es csajok. Többször gondoltam, hogy visszafordulok, hogy inkább nem égetem magamat a Pennys-es, kicsit kopott melegítőmmel, meg a 20 eurós Sketchers cipőmmel...De aztán győztek az olyan érvek, hogy "úgysem ismer senki", "úgyse látom őket többet", "utána majd milyen jó lesz"... no és hogy végre elmondhatom majd, hogy voltam konditeremben!
Belépve a recepción, mondtam, hogy a kondiba szeretnék menni. A csaj rápillantott a cipőmre, mondta, hogy ebben bemehetek, adott egy törölközőt és mutatta, hogy merre kell bemenni. Okos voltam és elővigyázatosan megkérdeztem, hogy van-e bent valaki, aki meg tudja mutatni, hogy a gépeket hogyan kell használni... A csaj mondta, hogy majd Ő megmutatja. Mondtam, hogy sétálós (futó) gépet mutassa. Miután elmagyarázta hogyan kell használni (ami egyébként elég egyértelmű volt), nekiálltam a sétának. A gépen be lehetett állítani, hogy milyen gyorsan szeretnénk sétálni, hogy milyen nehézségi fokozaton (milyen meredeken), illetve mutatta hogy mennyi ideje csinálom a gyakorlatot és hogy hány km-t tettem meg. Én 30 perc alatt lesétáltam "3"-as fokozaton 3 km-t :). Ja, azt mondanom sem kell, hogy rajtam kívül 2 srác volt a teremben, az egyik két futópaddal odébb futott, a másik a terem végében emelgette a súlyokat. Egyik se volt izompacsirta és legkisebb figyelmet sem tulajdonítottak szerény személyem megjelenésének.

A kondi után bekukkantottam a medencéhez. Örömmel konstatáltam, hogy nincsenek sokan, főleg szülők voltak 1-2 gyerekkel. Fellelkesedtem és megkerestem a női öltözőt, fürdőruhára váltottam, a töröklözőmet magam köré tekertem és villámgyorsasággal elsazzéztam a szaunáig. Ott jól kiizadtam magamat, majd vettem egy hideg zuhanyt és ismét pillanatok tört része alatt visszaszáguldottam az öltözőbe. Egy lélek sem volt ott, úgyhogy nyugodtan rendbe vettem magam és jól eső érzéssel és széles vigyorral a fejemen visszamentem a szobánkba.

Aztán ebéd után Balázsnak és nekem is volt egy-egy arckezelésünk a "Health and Beauty Spa"-ban. Fél órás forró lávaköves arcmasszázst kaptunk. Hát ez valami isteni volt! A krémek is nagyon jól estek, a masszázs is, de az a forró kő... hát azt hittem lemegyek hídba! Ez nagyon ki van találva!

Mindezek után szó szerint kisimultam, megszépültem és feltöltödtem :) Este a hotel egyik éttermében vacsoráztunk. Majd hétfőn reggeli után összeszedtük magunkat és jöttünk is haza.

Nórika egyébként nagyon jó kislány volt. Különösebb gond nem volt vele. Rendesen evett, aludt (a szokásos módon délelőtt és délutánonként is), nem sírt. Nagyon jól viselte az idegen környezetet és szerintem neki is jót tett ez a kis kikapcsolódás.
Bár kisebb fennakadások néha akadtak... Például egyik hajnalban felébredt szopizni és nem tudott visszaaludni. Szegény nagyon álmos volt, de mikor betettem volna a kiságyba, mindig sírni kezdett. Aztán magunk közé vettük a nagyágyba és ott szépen elaludt. A másik az volt - de ez nem Nórin múlott - hogy mindkét este a szokásosnál tovább maradt ébren, de szerencsére ezt nagyon jól viselte.

A hotellel egyébként elégedettek voltunk: ahogy kértük, be volt készítve a szobánkba egy kiságy Nórinak. Volt neki külön takaró és törölköző (bár ezeket vittünk magunkkal itthonról is). Itthon előre elkészítettem Nórinak az ebédre és a vacsorára valót. Az étteremben megkértük a személyzetet, hogy Nóri kajáját tegyék hűtőbe és minden étkezésnél kértük, hogy melegítsék meg. Mindezt nagyon kedvesen, segítőkészen megtették.

Rajtunk kívül egyébként rengeteg gyerekes, kisbabás (kismamás, nagymamás :) család volt, úgyhogy szerintem hozzá vannak szokva az ilyesmikhez. Ahhoz képest, hogy nem kifejezetten bababarát a hotel, minden babás dolog zökkenőmentes volt. Én ennek nagyon örültem, mert azért kicsit izgultam, hogyan oldjuk meg Nóri körül a teendőket, de tényleg minden simán, probléma nélkül ment.

Itt Mindenszentek előtt ünneplik a Halloween-t. Mi nem igazán tulajdonítunk ennek nagy jelentőséget. Ha a cégnél van valami buli, akkor beöltözünk, de nem készítünk itthon tökfejet, nem díszítjük fel a laksát midnenféle ijesztő dekorációval (az kéne még csak! pókok, denevérek meg halálfejek... szerintem frászt is kapnék!).
De múlt héten egyik vásárlás alkalmával szembe jött velem egy aranyos kis jelmez, aminek nem tudtam ellenállni és megevettem Nórinak. Íme Nóri első Halloween jelmeze:


4 megjegyzés:

MabelEarth írta...

Sziasztok, január óta követem a blogotokat. Terhességem kapcsán keresgéltem a neten dolgokat és akkor akadtam rátok. Én két hónappal Eszter után szültem, szintén itt Írországban és bár sok barátunk van itt, nagyon sok értékes és érdekes információhoz jutottam általatok, ezúton is köszönöm szépen! Csak most regisztráltam ide, pedig annyiszor vágyat éreztem 1-1 hozzászólás elküldéséhez!! Én is ugyanilyen ruhát vettem a Kincsőnek, halloweenra!! Édesek! :)

Eszter írta...

Szia! Mindig örömmel hallom, ha a családjainkon kívül másokat is érdekel a blogunk :) az pedig külön öröm, hogy hasznos infokat is találtál itt!
Kérlek, írj máskor is! Szívesen veszek bármilyen tanácsot, vagy csak érdekességet akár baba-ügyben, vagy bármi aktuális dologban!
Kincső... nagyon szép név! :)

MabelEarth írta...

Köszönöm, tényleg nem csúnya név.. :) csak néha már kellemetlen a sok magyarázkodás miatta.. Tudod milyen kedvesek az írek, főleg ha babakocsit látnak, olvadoznak és mindjárt az első kérdés hogy hogy hívják? Szegények, még visszamondani sem tudják, olyankor mindíg elmagyarázom hogy mit jelent magyarul. Neked ezzel biztos nincs gondod.. legalábbis remélem :)
Tanácsokat nem hiszem hogy tudnék/mernék adni, nekem úgy tűnik mindent nagyon jól csinálsz, úgyhogy csak "csendben követlek" továbbra is benneteket! :)
Jó éjt!

Eszter írta...

Igen, a Nóra név megértése valóban nem okoz gondot! Sőt, úgy megörülnek neki! Mindig megemlítik, hogy mennyire "Irish" -holott nem ezért választottuk :)
Remélem a továbbiakban is találsz majd érdekes dolgokat! Szép napot!